Sivut

torstai 17. lokakuuta 2013

Syysloman odotusta

Internet-palvelut kurssi on lopuillaan ja aloin kirjoittamaan vielä yhden blogikirjoituksen ennen syyslomaa joka alkaa perjantaina, jee! On vielä vähän mietinnässä lähtisinkö taas käymään Ivalossa vai olisiko vain loman Oulussa.

Tällä viikolla käsittelimme luennolla mainosverkostoja jotka kytkevät mainostajia web-sivuihin. Eli mainosverkostot hankkivat mainostajia ja mainoksia esitetään niille sisällöltään sopivilla web-sivuilla. Sivuston mainoksilla tienatuihin mainostuloihin vaikuttaa tietysti se paljonko sivuilla on liikennettä ja paljonko klikkauksia mainos saa. Kävimme läpi myös eri maksutapoja miten mainosverkostot maksavat, näitä olivat esimerkiksi klikkausten mukaan ja 1000 näytön mukaan maksaminen.

Mainostamisesta puheen ollen suosittelen käymään tutustumassa Ouluun vasta avattuun coctail- ja viiniravintolaan Cocktail Companyyn. Kävimme siellä pienellä ystäväporukalla maistelemassa cocktaileja viime perjantaina ja olivat mielettömän hyviä, myös palvelu oli aivan loistavaa! Jalapenoista ja tulisuudesta pitävän kannattaa tilata Lion Of the Beach, siinä oli kunnolla potkua!



Cocktail Company löytyy osoitteesta: Uusikatu 24, Oulu.

4 kommenttia:

  1. On kyllä tulinen juoma tuo

    VastaaPoista
  2. Suosittelen myös kyseistä koktailikomppanjaa! Ps. Aikamoisia tsiksejä tuossa kuvassa<3

    VastaaPoista
  3. Lauantaina vois kyllä käydä testaamassa rantaleijonaa...

    VastaaPoista
  4. Se mitä kettu sanoo, oli myös hyvä juoma!

    VastaaPoista